WRONG – Twój największy błąd…

[headline_tahoma_extra_large_left color=”#000000″]WRONG – Twój największy błąd…[/headline_tahoma_extra_large_left]

Paweł GrzechWiele osób prowadzi już w Polsce listy adresowe korzystając z autorespondera. Zadziwia mnie jednak fakt, jak niewiele osób potrafi to robić w sposób naprawdę profesjonalny. Żeby ten stan rzeczy się zmienił – postanowiłem napisać dziś o tym, jakie są najczęstsze błędy i w jaki sposób można ich uniknąć.

Pierwszym ogromnym błędem jest niedotrzymywanie złożonych wcześniej obietnic. Wiele osób buduje swoją listę kontaktów właśnie w oparciu o pewne obietnice (np. darmowy ebook za e-mail) – niedopuszczalne jest, by nie wywiązać się z takiej obietnicy. Jeśli raz w taki sposób stracisz zaufanie (potencjalnego) klienta – będzie Ci bardzo trudno je odzyskać. A bez zaufania subskrybentów nie masz, jak zarabiać na liście kontaktów.

Kolejnym błędem jest wysyłanie tylko i wyłącznie sprzedażowych maili. Owszem – zdarzają się także listy, na których takie działanie będzie miało rację bytu. Jednak są to raczej wyjątki od reguły i Tobie nie polecam takiego zachowania. O wiele lepiej jest zbudowanie wcześniej więzi z listą i ciągłe jej utrzymywanie. Uda Ci się to osiągnąć tylko i wyłącznie wtedy, gdy maile od Ciebie będą zawierały jakąś wartość dla subskrybenta, jeśli pokażesz mu, że on ma także korzyść z bycia na Twojej liście kontaktów.

Kolejne błędy to te związane ze sposobem pisania maili. Niechlujne wiadomości, które są pełne błędów stylistycznych i ortograficznych – nie wzbudzą w subskrybencie zaufania do Ciebie. Jeśli chcesz później coś tym osobom sprzedać – muszą oni widzieć, że jesteś poważnym człowiekiem, a więc i mail musi stylistyką pokazywać, że takim człowiekiem jesteś.

 

Jak budować relacje z listą kontaktów?

Prawidłowe prowadzenie listy kontaktów może w znaczny sposób wpłynąć na Twoje przyszłe zarobki osiągane dzięki tej liście. Dziś skupimy się zatem już nie na zagadnieniach związanych z tym, jak budować listę kontaktów, ale jak sprawić, by subskrybenci chcieli być na tej liście jak najdłużej.

Żeby tak się działo musisz zbudować relację ze swoją listę. Dzięki temu zarówno utrzymasz czytelników swoich maili, a także Twoje oferty sprzedażowe będą się spotykały z dużo cieplejszym przyjęciem niż gdybyś takiej relacji nie zbudował.

Przede wszystkim musisz dać odczuć czytelnikowi Twoich maili, że nie jesteś tylko i wyłącznie sprzedawcą i nie traktujesz odbiorcy swojego maila tylko jako kupca. Pokaż, że szanujesz swoich subskrybentów i że szanujesz czas, jaki poświęcają na czytanie maili od Ciebie.

Zrobisz to tylko wtedy, kiedy każdy mail od Ciebie będzie miał wartość dla czytelnika. Nawet maile sprzedażowe można napisać w taki sposób, by były ciekawe, a czytelnik (nawet jeśli od razu nie dokona zakupu) będzie zadowolony z tego, że otworzył tę wiadomość.

Relację będzie Ci dużo łatwiej zbudować wtedy, gdy będziesz wysyłał także maile, które nie będą zawierały oferty sprzedaży. Daj coś czytelnikowi od siebie, w taki sposób pokazujesz, że zależy Ci na relacji, a nie tylko na sprzedaży. Niech to będzie jakaś ciekawostka, interesująca informacja, która oczywiście jest powiązana z tematyką maili, które na ogół wysyłasz (i z tematyką towarów/usług, które sprzedajesz).

Zwracaj się personalnie do czytelnika – on przeważnie nie wie, że wiadomość została napisana przez Ciebie dawno temu, a teraz wysłana automatycznie do niego. Zadawaj pytania, prowokuj relacje, odzew. Te wszystkie zabiegi przełożą się prędzej czy później na zwiększenie sprzedaży i ilości klientów.

 

__________________________________________________________________________

OSTRZEŻENIE! Ten niezwykły system zmieni wszystko w Twoim
podejściu do budowania listy i zarabiania w Programach Partnerskich
NA ZAWSZE…

Tutaj Jest Dostęp Do Bezpłatnego Systemu:

Pobierz przez facebook, aby poznać wszystkie sekrety
zarabiania przez Internet:

budowa listy kontaktów

lub kliknij tutaj i podaj swój adres e-mail, abym
mógł wysłać Ci dostęp