Jak zbudować listę kontaktów?

Jak budować listę kontaktów?

Każda osoba, która w sposób poważny myśli o zarabianiu przez internet, musi zacząć budować swoją listę kontaktów.

Chociaż lista będzie przydatna nie tylko dla tych, którzy działają ściśle w branży e-biznesu. Własna lista adresowa to możliwość stałego i nieograniczonego (jedynym ograniczeniem jest prawo i zdrowy rozsądek) kontaktu z obecnymi albo potencjalnymi klientami.

Nie ma sensu wymieniać wszystkich korzyści, bo ich jest po prostu za dużo, by ująć je w jednym artykule. Przyjmijmy zatem, że jesteś już Czytelniku zdecydowany na założenie swojej listy. Pozostaje zatem pytanie: jak budować listę kontaktów.

Metod jest co najmniej kilka i co jakiś czas można zauważyć na rynku osoby, które zaczynają działać według innego schematu. Przede wszystkim chcąc zbudować listę mailingową należy zamieścić formularz na swojej stronie www. Może to być formularz zamieszczony w panelu bocznym, albo jako wyskakujące okienko.

Warto także stworzyć stronę przechwytującą, której jedynym zadaniem będzie zbieranie adresów odwiedzających ją osób. Pamiętaj też o wszystkich tych osobach, które już teraz są Twoimi klientami. Zawsze bierz od nich adres e-mail (no chyba, że nie wyrażają na to zgody).

Nawet jeśli klient odwiedza Cię w sklepie stacjonarnym – zawsze pytaj się go, czy możesz wpisać go do swojego newslettera. Oczywiście, gdy wychodzisz z taką propozycją – pamiętaj, by klient wiedział, dlaczego podaje Ci swój adres e-mail i jakie będzie miał z tego korzyści (może będziesz wysyłać tam informacje o promocjach lub udostępniać bony rabatowe?).  

Jak zarabiać na liście kontaktów?

Jeśli już budujesz swoją listę adresowątrzeba zacząć ją od samego początku wykorzystywać. Oczywiście najbardziej interesującą dla wszystkich kwestią będzie zagadnienie dotyczące tego, jak zarabiać na liście kontaktów.

W końcu właśnie po to tę listę tworzysz. Warto jednak pamiętać, że każda z osób, która powierzyła Ci swój adres nie zrobiła tego, tylko dlatego, abyś Ty miał do kogo wysyłać maile. Bez wątpienia zostawiała swój adres dlatego, bo oczekuje jakiś korzyści dla siebie.

Z tego właśnie powodu uznaje się, że nie warto wysyłać do listy adresowej tylko i wyłącznie takich maili, które są sprzedażowe. Najlepiej jeśli będziesz na zmianę wysyłać: maile merytoryczne (zawierające korzyść dla subskrybenta) i maile sprzedażowe.

Takie „przeplatanie” maili ma jeszcze jedną, ogromna korzyść – pozwala budować z czytelnikami więź i zdobyć ich zaufanie. Niektórzy wręcz uważają, że pierwsze wysyłane do subskrybenta maile nie powinny sprzedawać. Lepiej jest wzbudzić zaufanie, dać się poznać (a także dać coś od siebie), a dopiero później na bazie tego zaufania proponować zakup.

Taka strategia gwarantuje o wiele większą skuteczność maila sprzedażowego. Pamiętaj też, że mail to nie jest artykuł na stronie – rządzi się swoimi prawami. A to oznacza, że taki mail powinien być dużo krótszy. Jednak najważniejszy zawsze będzie tytuł – musi przykuć uwagę czytelnika na tyle, by ten chciał przeczytać całość maila.

Jeśli tytuł nie będzie interesujący – nawet najlepsza treść mailingu pójdzie na marne, gdyż nie zostanie nawet przeczytana.  

 __________________________________________________________________________

OSTRZEŻENIE! Ten niezwykły system zmieni wszystko w Twoim podejściu do budowania listy i zarabiania w Programach Partnerskich NA ZAWSZE…

Tutaj Jest Dostęp Do Bezpłatnego Systemu:

 Zarejestruj Mnie!